www.belgium.be Logo of the Belgian government
Noir/Jaune/Rouge

MyMinfin


Waar bevindt het probleem zich :


Identificatie

Ik ben particuliere gebruiker

  • Ik verbind me 'in eigen naam'

Ik ben professionele gebruiker

  • Ik verbind me 'in naam van een onderneming'

    Hoe online betalen


    Hoe kan ik mijn rekeningnummer toevoegen of wijzigen


    Wijzig uw e-mailadres

    Het MyMinFin-profiel slaat geen persoonlijk e-mailadres meer op. Indien u berichten van de FOD Financiën per e-mail wenst te ontvangen, moet u nu gebruik maken van de gecentraliseerde federale dienst Myebox: https://myebox.be/nl

    Als u vragen heeft over het gebruik van de e-box: https://myebox.be/nl/webform/contact

    Hou er rekening mee dat het de voorkeur geniet om een geldig e-mailadres op uw nationale identificatieprofiel te hebben op de volgende site:

    https://csam.be/nl/egov-profiel.html


      My e-box (burger) (ondersteuning uitsluitend geleverd door BOSA en niet door MyMinfin)

      Links naar My e-Box :

      Veel gestelde vragen (FAQ) e-Box :


      e-Box Enterprise (support exclusivement par la sécurité sociale et non MyMinfin)

      Links naar e-Box Enterprise

      Veel gestelde vragen (FAQ) e-Box entreprise :


      Documenten worden niet geopend op een iPhone of iPad

      • U dient de pop-up blocker uit te schakelen


      De documenten openen niet op een iPhone of iPad met sommige lagere versies van IOS15

      Gebruik ENKEL Chrome om MyMinFin te openen. Heeft u deze niet, dan kan u deze installeren via de app-store en deze als standaard instellen indien u itsme gebruikt om aan te melden.

      In tegenstelling tot Safari, moet bij Chrome de download worden bevestigd.

      • Klik op 'Downloaden' onderaan uw scherm.

      Eens de download is voltooid, zal een nieuw venster verschijnen:

      • Klik op 'Openen met...'

      Verschillende opties worden voorgesteld:

      • Het document lezen via een pdf-toepassing (vooraf te downloaden indien u er nog geen hebt) en het document openen in deze toepassing
      • Het document afdrukken (indien u geen printer hebt geinstalleerd, wordt een pdf-document opgeslagen)
      • Verzenden via mail om het vervolgens te openen als pdf op een computer

      Let op: sinds 1 april 2020 worden veel van onze toepassingen niet meer ondersteund via Internet Explorer.

      Wij raden u daarom aan een andere browser te gebruiken, zoals Microsoft Edge (als u Windows 10 gebruikt) of Mozilla Firefox .