Wist je dat? Via MyMinfin kunt u eenvoudig uw waarschuwing voor het aanslagbiljet downloaden of afdrukken.

U kunt ook binnen twee weken een exemplaar per post ontvangen. Bel ons hiervoor (met uw identiteitskaart bij de hand).

Het is niet nodig om naar het kantoor te gaan en in de rij te wachten: we kunnen u geen exemplaar geven in onze kantoren.

Voor meer informatie, klik hier:

Onmiddellijk: via MyMinfin

  • Ga naar MyMinfin en identificeer u (via itsme® of met uw identiteitskaart).

  • U vindt uw aanslagbiljet bij ‘Mijn documenten’. U kan het downloaden en afdrukken.

Binnen twee weken: per telefoon

  • Bel naar uw centrum P. Houd uw identiteitskaart klaar voor u belt.

  • U kan slechts 1 kopie vragen.

  • U ontvangt uw aanslagbiljet per post.

Meer dan één exemplaar nodig?

  • Maak een kopie van uw aanslagbiljet.

  • U kan deze kopie naar instellingen sturen die naar uw aanslagbiljet vragen.

Geen kopie op kantoor

  • We geven geen kopie van uw aanslagbiljet in onze kantoren.


CONTACTEER UW CENTRUM P

Centrum

Telefoonnummer

Antwerpen

02 575 44 50

Brugge

02 575 73 60

Brussel

02 577 12 90

Charleroi

02 575 79 30

Dendermonde

02 575 31 70

Eupen

02 575 13 10

Gent

02 579 20 30

Hasselt

02 576 19 80

Leuven

02 575 07 80

Liège

02 578 71 70

Mechelen

02 576 01 70

Mons

02 577 59 80

Namur

02 574 03 00